TRENDY SHOES ONLINE SHOPPING

Hai kawan-kawan, lama betul saya menyepi dekat blog ni kan. Emm masuk tahun baru ni banyak sangat perancangan yang nak dibuat. Tu yang blog pun sampai tak sempat nak jenguk. Hehehe

Mudah-mudahan segala perancangan tahun baru saya ni berjalan dengan lancar. Amiiinn. Alaaa biasa la, hidup mesti kena ada perancagan walaupun kecik kan? Takde perancangan, macam mana nak berjaya? ;)

Apa perancangannya? Kahwin? Eh, bukan. Bakal jodoh pun tak nampak bayang lagi. Hahaha! Okey, ada dua sebenarnya. Tapi, saya lancarkan satu sahaja dulu dan seterusnya InshaAllah akan dilancarkan juga kalau yang first ni dah bejalan dengan lancar :) Kesungguhan saya kesenangan anda!


LEGSYEN

Fashion Legacy atau nama singkatannya 'Legsyen' adalah satu tempat khas menjual trendy shoes hanya di laman sosial. Tiada kedai atau outlet. Saya mencipta legsyen ni bertujuan untuk membantu dan memudahkan mereka yang suka membeli kasut.

Macam-macam jenis kasut yang anda boleh miliki seperti 'boots', 'heels', 'sandal', 'sport shoes' dan banyak lagi. Ia sangat sesuai dipakai mengikut trend semasa :D

For your information, shopping shoes ini menggunakan sistem PRE-ORDER dan tiada stok di sini kerana item akan dihantar terus ke rumah direct from China. So, you may received in 2-3 weeks working days. Boleh tengok syarat di sini ---> Terma & Syarat

Kepada sesiapa yang hobinya mengumpul kasut macam saya ni, hehehe, bolehlah belek-belek kasut yang anda berkenan di LEGSYEN ye sebab segala design boleh dikatakan mengikut citarasa kita zaman sekarang dengan harga yang berpatutan.


Oh, sebelum tu. Sempena pelancaran pembukaan online shopping shoes ni, anda boleh mendapatkan 10% diskaun setiap kasut yang anda mahu bermula esok 19/1/2016 sehingga 30/1/2016 sahaja. JOM SERBU! Peluang hanya datang sekali.

Maklumat lanjut, boleh hubungi saya di bawah :

Facebook : Legsyen

Instagram : @legsyen

Labels: , , , , , , , , , , ,