FACEBOOK MASTER CLASS IRFAN KHAIRI





Kenapa tajuk hari ni Facebook Master Class Irfan Khairi? Ha, kalau nak tau kena la baca selanjutnya. Hehehe

Siapa lah tak kenal dengan Irfan Khairi atau IK, kan? Rasanya dia dah cukup terkenal dekat Malaysia ni dengan gelarannya iaitu Pakar Perniagaan Internet #1 Malaysia. Mana yang tak kenal tu, mungkin dia tak pernah mendalami ilmu perniagaan internet lah tu. Hehe ;)

IRFAN KHAIRI

Sebelum cerita lebih panjang, saya nak cerita serba sedikit tentang kepakaran Sifu Irfan Khairi ni. Saya memang respect sangat-sangat dengan ilmu yang diperkenalkan dan dikongsikan oleh IK di laman sosial. Memang sangat membantu newbie dan otai-otai yang tak putus asa berusaha memulakan dan meningkatkan perniagaan online.

Segala tips dan motivasi daripada IK tak pernah sama tiap hari. Setiap hari dia akan kongsi ilmu dan idea yang luas yang kita tak pernah terfikir. Mungkin kita rasa diri kita ni dah cukup dengan ilmu perniagaan yang ada. Tapi anda silap termasuk lah saya. Serious talk, kalau anda dengar dan mengikuti setiap perkembangan yang IK kongsikan, pasti anda rasa terlalu cetek nya ilmu yang ada dalam diri :)


FACEBOOK MASTER CLASS IRFAN KHAIRI

Okey, kita teruskan. Apa itu Facebook Master Class? Sama seperti yang saya cerita di atas tadi. Ada je idea dalam fikiran IK. Macam-macam dia nak kongsi dengan kita.

Baru-baru ni, saya ternampak posting IK berkenaan Facebook Master Class di facebook page Akademi Irfan Khairi iaitu tentang cara pengiklanan di facebook, kesalahan dalam pengiklanan facebook, mencari prospek berganda, mendapatkan follower facebook yang banyak dan banyak lagi lah kalau nak taip kat sini.

Teruja? Bukan anda saja yang teruja. Saya lagi teruja! :D

Tapi, teruja saya dah tertunai. Anda bila lagi nak tunaikan? Hehehe. Kalau teruja je, takde usaha untuk berjaya dan mendalami keterujaan itu, takde makna nya lah kan ;)

AKADEMI IRFAN KHAIRI

Untuk readers semua, mungkin ada yang tertanya-tanya. Macam mana nak join Facebook Master Class Irfan Khairi ni? Alhamdulillah kepada yang ingin tahu. Anda yang berminat, boleh lihat maklumat lanjut yang saya sediakan di bawah ini.

AKADEMI IRFAN KHAIRI : FACEBOOK MASTER CLASS

Tanpa ilmu, tiada usaha. Tanpa usaha, tiada kejayaan. Cara untuk berjaya, menuntut ilmu dan berusaha. Lepas kita usaha, barulah berdoa dan bertawakkal kepada Allah SWT. Dan seterusnya, InshaAllah kita berjaya dunia akhirat. Amin...

Semoga segala info yang saya kongsikan di sini bermanfaat dan dapat memberi semangat serta inspirasi untuk anda semua yang ingin berjaya :) Semoga kejayaan menemui anda ;)

Selamat mencuba dan semoga berjaya.


Labels: , , , , , , , ,